Köttbullar

Köttbullar är jävligt lätt att göra själv och blir så himla mycket godare då!

Jag brukar använda ett recept som finns i Bonniers Kokbok (riktigt klassiskt) med, ströbröd, ägg och mjölk. De blir godast när man gör stora bollar av smeten, tycker jag.

Nu har jag inte kokboken här, så jag kan inte skriva receptet tyvärr. Men jag kan göra det sen om ni vill!?!?!

Jag har även det så lyxigt att jag äter hemmagjord lingonsylt till, men det är min mamma som gör den❤

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

