Få ett prylpaket från coolstuff!

MISSA INTE DETTA! På Coolstuffs blogg kan man just nu få ett coolt paket med stuff (ja, coolstuff) om man bloggar om dem!

  • ALLA som lägger upp en länk får prylpaketet på bilden ovan bestående av 1 st lysdiodsficklampa med solceller, 1 st Kylmugg, 1 st Värmehjärta, 1 st Massagegubben och 1 st Ice Shooters 4-pack! Totalt värde 215 kr! Självklart skickar vi prylpaketet fraktfritt.
  • ALLA som lägger upp en länk (och pingar sin blogg hos Twingly) får automatiskt en länk tillbaka till sin blogg längst ner på taggsidan du länkade till. (detta gäller alltid – inte bara nu)
  • 1 person vinner en Vooni Internetradio värd 1195 kr

Detta ska du göra för att få prylpaketet och chansen att vinna Internetradion:

  • Tipsa och länka till valfri tagg OCH det blogginlägg som handlar om tävlingen (det jag länkar till högst upp) från din blogg/hemsida (dvs 2 länkar)!
  • Skicka ett mejl till kundtjanst@coolstuff.se med dina adressuppgifter samt adress till blogginlägget där du har länkat till oss!

Jag älskar prylarna Coolstuff har i taggen ”Ordning och reda”. Voodoo-knivstället och tandpetarstället är verkligen något jag vill ha… jag behöver bara håret av en viss person först………… hahaha… näää jag bara skoja😀 Men ärligt talat. Hur snyggt är det inte?

    • GrodanBoll
    • 31 maj, 2010

    Tycker du kan blanda mellan tecknat och verkligt!🙂 Lite serier ibland, de var kul🙂 Men du brukar ha så fina foton så du får inte sluta med dem. Sen saknar jag vardagsoutfitbilder😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

