Nationaldagen

Grattis Sverige!!

Firar ni något idag? Jag och Jennie har firat med att sola och mysa den här fina dagen🙂 Svensk sommar är det bästa som finns (åtminstone när det är sol…) Nu sitter jag ute med en bok jag precis börjat på och Tompan tassar runt kring mig med ett långt rep🙂

Han älskar att vara ute! Helst vill han väl springa fritt, men det går inte här. Jag drömmer ofta om att han springer bort och blir överkörd. En natt vaknade jag faktiskt av att en katt skrek jättehögt… tur att han låg och sov brevid mig då, annars hade jag dött av oro!!

Nä, nu ska jag återgå till min bok🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

