Aj!

Kolla in mitt ben efter att vi åkt i en ring på sjön (innaren) med Calles motorbåt. Jag ser ju misshandlad ut. Var jättemkt vågor tidigare idag och jag trillade i mot repet och efterspom jag har skitlätt att få blåmärken (det är jag och Ivana, så har jag nu blåmärke på båda benen och ena nyckelbenet. Ont gör det också.

Killarna är kvar på sjön men jag gick upp och är arg på mig själv för att jag inte tog med mig min bok så att jAg kunde göra något nu… Åhhh!!! nu vill jag bara hem och titta på sex and the city och äta brie-ost… för övrigt är jag jättehungrig… har inte ätit annat än frukost idag… fan! Nä nu är jag SUR!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

