Lanvin + H&M

Varför ska H&Ms designsamarbeten vara så himla dyra?? *arg*. Jag vill liksom inte lägga 1500:- på en klänning från H&M (eller inte på en klänning överhuvudtaget förresten). Men jag är i alla fall lite smått kär i en utav klänningarna måste jag erkänna…

Jag såg den på en tjej som har en blogg som heter Fashionvibe. Kolla länken så förstår ni…

Men nä, jag tänker inte lägga 1500:- på en klänning… och absolut inte på en ifrån H&M… Så nu finns bara en utväg – jag får hålla tummarna för att det kommer tävlas ut några plagg någonstans och att jag vinner klänningen! Annars blir det inget Lanvin för min del.

https://i1.wp.com/thumbnails.truveo.com/0020/61/D2/61D22073E8357DC303480E_Large.jpg

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

