Host host

Hello my darlings!

Jag är fortfarande dålig och förkyld… bara väntar på att det ska släppa. Inatt sov jag och J skavfötters för att jag hostade på honom hela tiden. Det resulterade att jag vaknade mitt i natten av att J råkade sparka mig på ögat (som väl är blev det inte blåmärke eller något, men det gjorde ont och snacka om att vakna i chock!)

I helgen kommer nog Christian och Maria på besök😀 Hoppas på det!

Idag är det 36 (?) dagar kvar till Julafton!😀 Det betyder att det är 38 dagar kvar till Annandagen! Jo, jag ska erkänna – för första gången längtar jag mer till Annandagen än till själva julafton.

    • Hanna
    • 17 november, 2010

    Hahaha! Sparkad i ögat! I sängen! Förlåt att skrattar men det låter så kul.🙂 Du försöker att vara omtänksam och så blir du sparkad på! Puss på dej och ögat!

    • Haha, ja – inatt blev han hostad på istället (moahahaha). Puss på dig tillbaka!

    • storasyss
    • 18 november, 2010

    Det är väl klart att du inte längtar mer till annandagen! Fy på dig!

    Du ska ju längta mest tills du får träffa mig igen!🙂 Och sen kommer du ha så roligt när du träffar mig så att tiden bara kommer att flyga iväg, och vips så kommer det vara annandagen ändå.. Men det är mest lönt att längta efter att träffa mig!😀

    • Fast jag längtar ju väldigt mycket till den 22 då jag får träffa dig❤

    • Förresten, tror inte det riktigt kom fram i min kommentar ovan att jag längtar mest till den 22 dec😀 Då jag får träffa min systrami (som är som pastrami fast bättre… mycket bättre). Du har så rätt så!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

