Lussebullar!

Varje gång jag ska baka något googlar jag ”godaste” före det jag ska baka. Då tror jag alltid att jag verkligen får de allra bästa recepten, haha! Detta är receptet jag använde för att göra dagens lussebullar! Jag gjorde även en sats tidigare i veckan (men den satsen är slut nu). Denna gången gjorde jag några små förändringar i receptet eftersom att de faktiskt kunde bli ännu godare!

Dels gillar jag mycket russin så jag hade russin både i degen och som dekoration. Jag hade även köpt vanlig kesella istället för lätt (men det var egentligen bara för att lätt-kesellan var slut i affären) + att jag hade 1,5 paket saffran istället för 1 – tyckte de smakade dåligt med saffran sist.

Nu blev de perfekta!! Mums!!

    • storasyss
    • 28 november, 2010

    Skickar du hit en så att jag får smaka??🙂

  1. Tveksamt om den kommer vara lika god när den kommer fram dock….🙂 Jag kan frysa in ett par som vi kan mumsa på när vi åker tåg till Arboga!!😀

      • storasyss
      • 29 november, 2010

      Låter bra det!!! ;D

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

