Mina tre bästa köp – någonsin

Här är de tre bästa köpen jag någonsin gjort!🙂

 

1. Tom

Köptes för: 100:-

Värd idag: Ovärderlig

2. Lägenheten

Köptes för: 400.000:-

Värd idag: Troligtvis mer än det dubbla

3. 2 st BonAqua

Köptes för: 25-30:-

Värda idag: en New York-resa

  1. Skrutt! Du, jag såg att någon kommenterat i vår julkalender, har ingen aning om hur någon hittat adressen dit. Så, min fråga är – tycker du att vi ska göra något åt det, typ lösenordskydda bloggen eller något? Jag tycker den ska vara privat och inte för vem som helst.

  2. Förresten, jag gör det tillsvidare, ska bara fundera ut ett bra lösenord… hmm… vad säger du om min kära nalle + din nalle (han den vita), dvs två namn utan mellanslag? Vi kör så så länge…🙂 (Du kan ju ta bort den här kommentaren när du läst den om du vill..)

  3. Det blev min nalle som användarnamn och din som lösen. Ok?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

