Tidningskungen

Jag har lite panik över det här med julklappar, men så fick jag ett mail igår där det stod att hos Tidningskungen kan man köpa julklappar som passar alla och att om man bloggar om dem så får man en prenumeration på en tidning. Så nu bloggar jag så klart om dem :)

Men jag började också fundera på om jag skulle köpa en prenumeration på någon korsordstidning till farmor…

Men jag behöver inte bestämma mig nu, de har ”sista minuten julklappar” som man kan beställa ända fram tills Kalle Anka börjar på tv. Kika gärna in på Tidningskungens hemsida – en prenumeration är en julklapp som räcker hela året.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

