Nelly High Heels Party

Igår var vi på Nelly High Heels Party här i Växjö, det var super🙂 Man fick välja ett par skor, fick en goodiebag och 2 drinkar. Vi köade en timme och en kvart… det hade vi inte behövt… de 99 första fick skor och jag skulle gissa på att det var ca 50-60 pers i kö när dörrarna slogs upp.

De hade även en tävling om en iphone 4 som man kunde vinna, en av de i vårt sällskap var en av de tre som kom i final (och en annan vann ett extra par skor!). Hon kom 2:a i finalen och vann en plattång, värmespray och något mer😀

Lorena, som var värdinna, skulle lägga upp bilder på sin blogg senare idag – själv tog jag inga.

Dessa skorna nedan var mitt förstahandsval, hoppas att det är dem jag får (och att jag kan gå i dem)!

Exclusive Matsumoto 3 SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM

  1. Låter som en kul grej att gå på!!🙂

    Hm, förbaskat. Man kan ju undra vad som pågår egentligen. Sånt där tycker jag är så dålig stil:/ Hoppas vi hör av honom senast imorgon!

  2. Hejsan! Såg att du också vunnit hos modemartin? jag har inte heller fått nåt mejl och skickade precis en andra kommentar till honom. har gått flera dagar sen första och fortfarande inget svar. har du hört nåt än? Kram, Ingrid

  3. Jag har börjat bli irriterad, har fortfarande inte hört ngt. Har tagit en printscreen på tävlingen nu, just in case.
    😦

    Överväger att göra ett blogginlägg om detta och lämna ut hans namn om han inte styr upp detta snart. Ser att han kör på med nya tävlingar hela tiden! Är de oxå fake?

  4. Hejsan!

    Det låter ju toppen! För min del gör det inget om jag inte får min vinst, det är bara själva grejen att ha fejkade tävlingar som gör mej upprörd. Han bygger upp sin blogg så den blir större och större hela tiden just genom dessa fejkade tävlingar. Och det är dålig stil!

    Ja hör gärna av dej när de kontaktat dej! Ska bli spännande att se vad de säger🙂 Kram, Ingrid

    • storasyss
    • 17 januari, 2011

    Åh, det låter kul! Såna saker skulle jag också vilja gå på nån gång…

    Om du inte kan gå i skorna så kan du alltid ge dem till mig😉

    Saknar dig massor!
    Puss

    • Saknar dig massvis med!! Om du får Nelly High Heels Party till Lund nån gång kan vi gå dit tillsammans!

  5. Blir intressant se vad de svarar!

  6. Nu verkar han ha stängt ner sin blogg! ¤%#”#

    • Malou
    • 18 januari, 2011

    Hej! Jag sökte på google, kilokiller och då kom din blogg upp då du skulle pröva de, 2009. Och nu är jag lite sugen på att testa de. Fungerade det verkligen för dig? Tacksam för svar!!

    • Hej!! Det hände ingenting med mig alls, varken upp eller ner när jag testade Kilokiller. Dock åt jag inte eller tränade enligt deras program.

      Mvh//Malin

  7. det var kul på nelly partyt, kul med gratis skor =)

  8. kommer du imorgon kväll också?=)

    • Ja, det ska jag😀 Ska ta med syrran och hoppas på skor! Synd bara att det regnar:/

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

