Jag klickade!

Igår råkade jag ut för nån telefonförsäljare som var jobbig som fan och skulle sälja miljonlotter. Du vinner 340:- även om du inte vinner och du får betala 240:-, jag bara orkade inte. Sa snällt att jag inte var intresserad och att jag inte kommer att köpa dealen.

Har man sagt NEJ så är det NEJ. Varför blir alltid följdfrågan: ”Men HUR kan du inte vara intresserad, du får ju…?.” Så igår när en sa så till mig så klickade jag han. Jag har redan sagt att jag inte är intresserad, jag behöver inte säga varför.

    • storasyss
    • 26 januari, 2011

    Gjorde du rätt i!

    • Hanna
    • 26 januari, 2011

    Bra gjort darling!!!🙂 Om du har tråkigt och inte kommer på något att blogga om kan du köra en EFIT, ett foto i timmen! Varje foto ska representerar den timmen då du tog fotot. Så får vi se hur din dag var!🙂 puss!!

    • Smart! Ja, det ska jag ta och på lördag eller söndag🙂 ! Bra idé där Hanna! Saknar dig!! Snart måste det vara dags för Oliver att komma till världen!!😀 Wiie!! PUSS!

  1. Haha det gjorde du rätt i, jag har nog aldrig klickat någon. Brukar alltid avbryta dom och säga att jag inte är intresserad innan dom ens hinner förklara vad det gäller. Då blir dom så ställda och vet inte vad dom ska säga😀

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

