Mars

Mars är äntligen här!! Jag frågade ju er om ni ville att jag skulle anta en fotoutmaning för mars, men ingen svarade😦

I guess that means no…?

Men jag tänker anta den ändå. Tom vill det.

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”grön”
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

Hur många syskon har du: 1 syster (den bästa)
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Drömmer du mardrömmar: Sällan, mest att jag ”faller” innan jag riktigt har somnat.
Favoritklädsel: Bekvämt, haha.
Favoritlåt just nu: Airstream song
Vad gör dig glad just nu: Att det är mars, den här månaden blir KUL!
Vad ska du göra härnäst: Koka ägg. Äta dem.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Trött och seg.
Favoritgodis: Just nu när jag äter LCHF – Mörk choklad som jag äter små bitar av ibland.
Sommarplaner: Vara med Johannes, åka till Stamåla, kanske Gotland?
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Kan spela fiol (fast inte bra).
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Min familj
Är du kittlig:Det beror på vem som kittlar.
Snarkar du: När jag är förkyld, annars nån gång ibland.
Stjärntecken: Skorpion.
Nämn något vi inte visste om dig: Att jag är väldigt närsynt, eller visste ni det? Ehhh… att jag har färgat håret ljusare! Hah, det visste ni inte!
Längtar du mest efter just nu: New York

    • Hanna
    • 1 mars, 2011

    Snyyygg bild😉 jag har åkt buss istället för tåg på eftermiddagar ett tag så jag har inte surfar så värst mycket. Känns som om alla tjuvtittar när man sitter nära. Mer sånt här! Kan du inte tipsa om bra appar där man redigerar bilder?🙂 shit vilken smstumme jag har. Aj..😦 Ses i Uppsala om ett tag?? puss!!

    • Ja, förstår det – det blir långa dagar också när man pendlar till jobbet så. Frågar J om redigeringsappar – han har koll: Grungetastic HD, Photostudio, Vintage Scene, PS express, Photosharp, Toon Paint. Ja, vi borde bestämma en helg då vi åker till Uppis. Måste träffa lilla Oliver ju!😀 Saknar dig.

    • storasyss
    • 1 mars, 2011

    Jag vill att du ska fotoutmaningsblogga!!🙂

    Jag bara glömde säga det😀

    Puss!

    • storasyss
    • 1 mars, 2011

    Du ska väl vara med din storasyster i sommar också? Tycker vi borde hitta på någonting kul tillsammans vi två!🙂

    Puss igen!

    • Ja, jag skulle vilja göra en cykelsemester eller en liten kanotsemester bra du och jag🙂 puss!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

