Dagens

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”grön”
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

Hihihi! Det blev en skärmdump i dagens fotoutmaning. I know, I know. Men idag har jag inte haft någon ork alls. Känner mig så förkyld och så har jag jobbat. Så kan det vara. Skärmdumpen är från TV-showen Teen Mom 2. Jag tycker om det programmet🙂 Min favorit är Leah som är på bilden, hon och hennes kille är de enda som har stabilitet i sina liv, men deras ena dotter (de har tvillingar) utvecklas inte normalt. Kailyn tycker jag mest synd om hela tiden – det verkar som att hon jobbar, sliter och pluggar hela tiden – men hon har ständigt problem med sitt ex (pappan till hennes son) som hon för övrigt bor hos. Chelsea har inte kommit över pojkvännen (pappan till hennes dotter) och hon vill försöka med honom igen fastän han har betett sig som en riktig super-skitstövel ”in the past”. Janelle är vild och galen och har ett uruselt förhållande till sin mamma som är världens kontrollfreak och de bråkar jämt. Antingen stormar Janelle ut eller s blir hon utslängd ur huset – minst en gång i varje avsnitt. Man kan se dem om man vill på mtv.com. Ibland funkar det inte eftersom att vi svenskar är i fel region😦. Men idag funkade det😀

Imorgon måste jag komma på vad som gör mig glad i fotoutmanningen – bara det är en utmaning. Jo, men jag tror jag vet vad jag ska fota!!😀 Har ni sett att den utmaningen kommer igen den 24:e?

Nä hörni, nu ska jag ta min förkylda häck och bege mig till sängs. Eller nja, häcken är ju inte förkyld. En kille berättade en gång att han haft förkylning i höften, så man kanske kan få det i häcken också?

Men jag har alltså inte någon ömmande häck eller så utan bara rinnande näsa. Så nu vet ni det – anteckna please.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

