Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”grön”
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i färg
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

Jag och Johannes på en pressbild från Bruce Springsteens konsert. Bild från Aftonbladet.

Det här är ett av mitt livs bästa ögonblick. Att se Bruce Springsteen live är en fantastisk upplevelse, att stå längst framme vid scenen är en oförglömlig upplevelse. Värd varenda sekund av vårt köande (2 dagar i stekhetta!)

Under den konserten 4/7 – 2008 levde jag verkligen i nuet – musiken, stämningen och  var allt som fanns. Vi sjöng och hoppade i nästan 3 timmar (och stod även och väntade på att konserten skulle börja ett jäkla tag) – jag brukar alltid bli trött och tycka synd och mina ömma fötter vid sådana tillfällen – men under den här konserten bara levde jag och jag tror inte att jag tänkte alls. Bara kände. Insane happiness. Dagen efter när vi satt på läktaren blev det inte riktigt samma sak – fast det var bra då också. Men gick jag och köpte korv och läsk och kände värken i benen.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

