Lång trång gång balkong

Igår åkte jag och J med mamma och pappa till Jönköping och köpte en superfin cykel till Johannes. Så nu kan han cykla till jobbet och även ha en cykel att träna med om han vill – den funkar till både och🙂 Sedan träffade vi min farfar och hans fru som bor i Jönköping. Väldigt mysig dag.

Och idag har vi köpt ny balkonginredning! WIIIIEE!! Så glad är jag! Det funkade tyvärr inte riktigt med förra inredningen, då vi hade en säng med med massa kuddar i. Det blev liksom aldrig riktigt bekvämt.

Vi bestämde oss först för att ha en mathörna på balkongen, men det skulle tyvärr bli för trångt det med. Därför fick vi gå över till lounge-hörna idén.

Så idag har vi beställt en soffa med bord :) Den kommer levereras nån gång strax efter påsk skulle jag tro. Enda tråkiga är slösa-budgeten för april-maj är nådd i och med det… så det blir ingen shopping eller extra lyx för mig och J på hela månaden.

Men då ska jag sätta mig på balkongen och chilla och njuta🙂 Erkänn nu att den ser skön ut!?!?

  1. 6 maj, 2016
    Trackback from : fitness dieetti kalorit

Kommentera

