Till landet där solen ler…

Minns ni inlägget jag skrev där jag bad er rösta på min musikvideo. Om man vann tävlingen fick man en resa till Gran Canaria värd 25000:-

DIT SKA JAG! Just nu går jag på rosa fluffiga moln, för jag var den lyckliga vinnaren!

Så j*vla coolt, grymt och underbart!😀😀😀 Tack alla ni som röstade på mig!

 

    • storasyss
    • 8 september, 2011

    Grattis älskade syster!!!😀

    Är så superglad för din skull!! Och sen är jag superglad för att vi ses ju faktiskt imorgon!
    Puss

  1. 6 mars, 2015
  2. 20 oktober, 2015
    Trackback from : important link

Kommentera

